Oldalak

2016. április 20., szerda

Karfiolpuffancs

Ez olyan gyorsan elfogyós fajta.

Hozzávalók:
1/2 kg mirelit karfiol
persze lehet friss is, ez kb. egy közepes fej
1 db tojás
50 g zabkorpa
só, bors
sütéshez kókuszolaj, kacsazsír, kinek mi tetszik.

A karfiolt megfőzöd, összetöröd egy villával, kicsit hagyd kihűlni, majd beleteszed a többi adalékot. Hagyj időt, hogy a zabkorpa megszívja magát, pár perc. Kanállal formázva bő zsiradékba kisütöd. Papírszalvétára szedd ki.
Ugyanez elkészíthető brokkolival is, úgy is finom.
Eheted magában, fűszeres joghurttal, tejföllel, majonézzel, salátával, akár szaftos húsokhoz köretnek, én most füstölt friss sajtot ettem hozzá. Gombapaprikáshoz is isteni.
Ez az adag két embernek bőséges főfogást jelent.
Amit a tányéron láttok, azt én mind megettem, és jól is laktam. (kistányért látsz a fotón)

Szép kenyér nélküli napot nektek!
Kata

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése