Oldalak

2016. június 2., csütörtök

Sütik egy kaptafára- liszt és cukor nélkül

 kókuszos muffin

 kókuszos, meggyes lepény


 almás, mákos lepény


epres, kókuszos muffin

Az alaprecept egy hirtelen ötletből jött, mert kellett gyorsan valami süti (ezt az érzést gondolom ismeritek). Ami otthon volt pakoltam bele, az első a kókuszos muffin volt, a többi tulajdonképpen ugyanannak a variációja.
Alaprecept:
3 tojás
3 ek. (púpos) krémsajt (tejföl is jó lehet)
2 ek. 1:4 cukorhelyettesítő (Dia-Wellness)
50 g kókuszreszelék, vagy mák, vagy dió
mk. sütőpor
3 ek. útifűmaghéj
A tojásfehérjét külön habbá vertem, a többi alapanyagot egy másik tálban kevertem össze, az útifűmaghéjat tettem utoljára bele, majd a két elegyet finoman összekevertem.
A gyümölcsöket rá, vagy beletettem a tésztába. Ebből az adagból 6 db muffin lesz, vagy egy kis méretű tepsibe tehető. Légkeveréses sütőben 160 C°, kb. fél óra alatt sül meg.
A tészta elég levegős, szépen feljön, nem túl édes, de a gyümölcsök édessége megbolondítja. Az epres ízlett a legjobban, vagy, mert eper, vagy mert azt belekevertem a tésztába, legközelebb a többi gyümölcsből is teszek a tésztába.

Ezt a receptet még biztos fogom ragozni, ha haraphatnékom lesz :)
Csók!
Kata 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése